My LoVe

My LoVe

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 974
بازدید کل : 26140
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1

کد ماوس این صفحه را به اشتراک بگذارید

باید و نبایدهای زندگی

 

«»«»«»«»«»«»«»«»«»

Be the cause of happiness for someone, not his grief

همیشه دلیل شادی کسی باش ، نه شریک شادی او

«»«»«»«»«»«»«»«»«»

Happiness in our lives has three primary principles 


 Experience of Yesterday

Use of Today

Hope for Tomorrow 

خوشبختی زندگی ما بر سه اصل است 

تجربه از دیروز,استفاده از امروز,امید به فردا 

«»«»«»«»«»«»«»«»«» 

Three things in life that may never be lost

Peace

Hope 

Honesty

سه چیز در زندگی که هرگز نباید آنها را از دست داد

 آرامش,امید,صداقت 

«»«»«»«»«»«»«»«»«» 

Three things in life that are most valuable

Love

Self-Confidence

Friends 

سه چیز بسیار ارزشمند در زندگی 

عشق,اعتماد به نفس,دوستان 

«»«»«»«»«»«»«»«» 

 Three things that humans make 

Hard Work

Sincerity 

Commitment 

سه چیز انسانها را می سازند  

کار سخت,صمیمیت,تعهد 

«»«»«»«»«»«»«»«» 

Three things that destroy us

Arrogance

Greed

Anger

سه چیز ما را نابود می کنند

تکبر,زیاده طلبی,عصبانیت


نظرات شما عزیزان:

Mohamad Imanian
ساعت17:03---4 خرداد 1390
If you have a dream protect it. If you want something go get it
پاسخ:....Great


عاشق
ساعت17:12---22 ارديبهشت 1390
بازم مثل همیشه مریم عالی ترینه

عاشق
ساعت17:05---22 ارديبهشت 1390
وبلاگ عالی داری میتونم از وبلاگت آپ کنم بذارم تووبللاگم بادرج منبع

عاشق
ساعت17:02---22 ارديبهشت 1390
وبلاگ عالی داری میتونم از وبلاگت آپ کنم بذارم تووبللاگم بادرج منبع

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Adliana تاريخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من مریم هستم,دانشجو سال اول,نه الان دیگه شدم سال دومی مترجمی(چقدرزودگذشت !!).تواین وبلاگ هرچی خودم دوست داشتم رو گذاشتم ببینیدو دانلود کنید.اینم ایمیلم اگه چیزی خواستیدبهم ایمیل بزنید.adliana_m@yahoo.com اگرلینکی خراب بودیایادانلودنمیشد,قسمت نظرات ذکرکنیدخیلی سریع برطرف میکنم. به وبلاگ من خوش اومدی.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to adliana.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com